Українська мова

Для другокласників!  Повторення вивченого. Перегляньте відеоуроки за посиланням.

Урок 1 Звуки і букви.Алфавіт.

Урок 2 Склад.перенос слів

Урок 3 Наголос   




27.02.2018                                     

       Повторюємо написання літери Фф



Перегляньте ще раз урок від Мовки і  повправляйтесь у правильному написанні букви Ф ф.  Буква Фф. Уважно перегляньте 4 відео в уроці. Ще раз зверніть увагу на порядок написання      елементів букви. Фф.




22.02.2018                            Повторюємо написання  вивчених букв!

Діти! У зошити з письма для кожного з вас прописані індивідуальні зразки вивчнених букв і з'єднань.  Повправляйтесь у написанні цих зразків. Зошити принести у понеділок, 26 лютого! 








19.02.2018                              Написання букви Юю!

Перегляньте, діти, презентацію і повторіть вивчене про букву Ю ю. Зверніть увагу на правтильне написання букв Юю.




'


12.02.2018                                        Повторюємо написання вивчених букв!

Любі діти!

 У прописі на с.76 в алфавіті обведіть усі вивчені букви. Пропишіть кожну 3 рази. Напишіть з дорослими диктант ввивчених букв. Бажаю успіху.







09.02.2018                  Вчимося писати буквув Ц ц (це)

 Повторимо вивчене про букву Ц ц (це).  Перегляньте ще раз відеоурок за посиланням   Буква Цц (це). 

А тепер можна спробувати і самому написати цю літеру.

Виконайте вправи з письма у прописі на с. 58-59         


07 .02.2018           Вчимося писати буквув Чч

Повторимо вивчене про букву Чч (че). Перегляньте ще раз відеоурок за посиланням   Буква Чч (че). 

А тепер можна спробувати і самому написати цю літеру.

Виконайте вправи з письма у прописі на с. 46-47


05.02.2018           Вчимося писати буквув Хх

Повторимо вивчене про букву Хх (ха). Перегляньте ще раз відеоурок за посиланням   Буква Хх (ха). Як писати букву Хх показано на 4 слайді відео.

А тепер можна спробувати і самому написати цю літеру.

Виконайте вправи з письма у прописі на с.50-51



17.01.2018                 Вчимося правильно писати літеру Ґ ґ

Діти! Повторіть вивчене на уроці і повправляйтеся у правописі  літери ґ. 

Перегляньте урок. 


06.11.2017                  Любі першокласники і батьки! 

Ми працюємо в двох зошитах. Розпочали писати з'єднання букв з іншими. Це ВАЖЛИВО. Дотримуйтесь під час письма вивчених правил з'єднань букв. Якщо не виходить одразу, потренуйтесь писати їх ще раз. 





26.10.2017          Шановні батьки та першокласники!


            Дякую всім, що обгорнули зошити і зробили закладки. Ми на цьому тижні вивчили написання рукописних літер А,а; О, о; У, у. Працювали на сторінках 4, 5, 6, 8. 
          Допоможіть дітям перевірити свою роботу: чи всі рядочки записані, чи добре уміють знаходити рядок.  Якщо є помилки, не розчаровуйтесь. Потренуйтеся писати ті рядки, де допущені були помилки. 
             Нагадую! Постійно перевіряємо правильність сидіння під час письма ; правильність тримання ручки та олівця.
             Щоденно перевіряйте разом з дітьми наявність у пеналі 2-х ручок і 2-х заточених олівців. Дякую за допомогу!!!            

 Жовтень, 2017 

Любі першокласники і батьки! 

Підготуйтесь до роботи у зошитиі №2 з письма. 

1. Обгорніть зошит.
2. Зробіть закладку.
3. На кожен урок з письма носіть ручку та 
добре заточений  простий олівець.





Жовтень, 2017

Як підготувати руку до письма

Щоб навчитися правильно тримати ручку та інші предмети, потрібно довго тренуватися і готуватися до цього.
У віці від 3 років, батькам слід вже починати замислюватися про підготовку руки дитини до письма. Спеціальні тренування для цього краще проводити у звичній для дитини формі гри.
Підготувати руку для письма можна з допомогою спеціальних вправ:
Малювання. Причому займатися цією справою потрібно, використовуючи різні засоби, і фарби, і олівці, і олівці. Завдяки такому заняттю можна навчитися натискати пишучим предметом на папір.
Гімнастика для пальців. Можна грати в ляльковий театр з допомогою пальців, займатися моторикою рук і збирати пазли.
Малювання штрихами. Ця вправа буде ефективним, якщо всі штрихи будуть накладені в одному напрямку.
Вирізування фігурок. Для початку потрібно вирізати фігурки по контуру, а коли наб’ється рука, то можна скористатися і без контуру.

Яким має бути положення пальців




Якщо дитина правша, то ручку потрібно розташувати на лівій стороні середнього пальця. Вказівний палець повинен притримувати її зверху, так сказати, він повинен кріпити її. Великий палець повинен підтримувати ручку з лівого боку. Якщо дитина лівша, то сторони, на яких повинна розташовуватися ручка будуть протилежними. Пальці не повинні тиснути на ручку, їх треба закруглити.
Під час письма дитина не повинна відчувати втому.
Якщо трохи підняти вказівний палець, то ручка не повинна випасти з руки. Якщо ж вона випадає, то неправильно розташовані пальці дитини. Мізинець і безіменний палець можна розташовувати як завгодно, найчастіше вони «ховаються» всередині долоні.

Щоб взяти ручку в руку як годиться, дитині потрібно постаратися виконати прості рекомендації:




























  • На середньому пальці потрібно уявити подушечку, вона повинна бути розташована трохи вище верхнього згину.
  • На передбачувану область необхідно покласти ручку (ручка лягати на ліву сторону середнього пальця).
  • Потім великий і вказівний пальці охоплюють ручку (вказівний палець тримає ручку зверху, а великий тримає зліва).
  • Великий, вказівний і середній пальці починають закруглятися, вони розслаблені.
  • Краще, щоб інші пальці притиснулися до внутрішньої частини долоні.
  • На аркуші  сама рука спирається на верхню частину мізинця.
  • Щоб рука не втомлювалася, від кінчика предмета до кінця вказівного пальця повинна бути довжина півтора сантиметра. Якщо ця відстань буде менше або більше, то рука стане напружуватися і втомлюватися.
  • Якою повинна бути ручка ?

    Щоб ручка була зручною і подобалася дитині, вона повинна відрізнятися наступними характеристиками:
    • Мати м’яку прогумовану вставку.
    • Матеріал повинен бути безпечним, так як дітки часто тягнуть ручки в рот.
    • Форма ручки повинна бути тригранної.
    • Довжина ручки повинна бути не більше 13 сантиметрів.
    • Ручка повинна бути кульковою.

    Опис існуючих методик для навчання правильно тримати ручку

    Сьогодні психологами, педагогами та педіатрами розроблено безліч методик і схем, завдяки яким можна навчити дитину тримати ручку. Про ці методи буде описано нижче, вони дуже прості й ефективні– за що і отримали широке поширення.

    Навчання з допомогою серветки  чи ватного диска


    Щоб навчити дитину тримати письмове приладдя  потрібно серветка і ручка. Необхідно скласти серветку в кілька разів, щоб одна сторона була близько трьох сантиметрів. Потім складену серветку потрібно затиснути між долонею і безіменним пальцем і мізинцем. Решта три пальці потрібно випрямити і зробити так, щоб вони дивилися вгору.
    Потім вільними пальцями потрібно взяти ручку, як було описано вище. Якщо дитина не засвоїла , як правильно тримати ручку, за допомогою такого методу вона стане тримати її правильно, так як у нього залишиться всього три пальці.

    Навчання за аналогією з грою в дартс

    Будь-яка людина грав в дартс і навіть діти захоплюються грою. Так ось, ця гра допоможе освоїти навик тримання ручки. Якщо ж дитина ніколи не кидав дротики, то перед навчанням доведеться освоїти навички гри.
    Всі фанати гри знають, щоб набити більше очок і потрапити в яблучко, необхідно правильно тримати дротик, трьома пальцями. До відома, дротик і ручка повинні займати аналогічне положення. Так от, коли дитя береться за лист варто нагадувати йому, що ручку треба брати також як і дротик. І тоді результат буде приголомшливим.

    Навчання за допомогою спеціальної накладки на ручку або олівець

    Сьогодні в магазинах багато накладок, завдяки яким можна швидше освоїти навичву  письма. З допомогою їх неправильно взяти ручку чи інший предмет не вийде. У продажу є насадки різної форми, кольору і матеріалу. Найбільше популярністю користуються насадки у формі тварин, які захоплюють дитину.
    Такі насадки називаються тренажерами для письма. Їх можна придбати для дітей, які пишуть правою і лівою ручкою.


    Вересень, 2017

    Як розфарбовувати малюнки?



    Розфарбовувати малюнки любдять усі діти. А чи правильно вони це роблять? 

    Під час розфарбовування необхідно:
    • рухати пальцями, а не кистю всієї руки;
    • розфарбовувати чи наносити штрихи треба відповідно до форми предметів;
    • округлі предмети розфарбовуємо штрихами коловими;
    • предмети прямокутні- штрихи прямі;
    • штрихи не повинні виходити за межі малюнка.
    Звісно, якщо дитина щойно взяла олівець у руки, то ці правила слід вводити поступово, показуючи дитині правильний спосіб, щоб потім не переучувати малечу.